Bæredygtighed
Virksomheder, myndigheder og organisationer er allerede i fuld gang med at gøre verden mere bæredygtig. De sidste mange år har Primetime været med på siden som rådgiver for en lang række virksomheder, myndigheder og organisationer.
Klimapåvirkning og ESG-mål fylder mere og mere for vores kunder, som vi hjælper med at navigere i omverdenens forventninger og med at finde balancepunktet mellem kommunikation og reelle forandringer.
Vi hjælper med alt fra de indledende tanker til strategiudvikling, dialog med interessenter og kreativ eksekvering af kommunikationsindsatser, udarbejdelse af årsrapporter og afvikling af konferencer.
Transport
Se mere af vores arbejde
Fonde, foreninger & interesseorganisationer
Lektiecaféer i sociale boligområder og kulturhuse i danske storbyer. Fonde og foreninger spænder vidt og er afgørende forandringsagenter i det danske samfund. De er med til at skabe både kulturelle og sociale forandringer lokalt og på nationalt niveau. Primetime hjælper med at få udbredt de mange gode historier og med at få skærpet den enkelte fond eller forenings værditilbud over for både beslutningstagerne, men ikke mindst over for dem, det hele handler om.
Finans
Tillid og præcision i kommunikationen er to helt afgørende parametre, når der skal kommunikeres til de finansielle markeder. Vi har omfattende erfaring med at tilrettelægge og håndtere kommunikation i forbindelse med fusioner og andre M&A-aktiviteter, også i sager med stor politisk og samfundsmæssig bevågenhed. Budskabstræning forud for investormøder og regnskabsfremlæggelser, udarbejdelse af årsrapporter og ESG-rapportering er blandt andre kompetencer i vores team.
Fødevarer
Fødevarer er ikke bare noget, vi spiser. Sektoren bliver konstant mødt af nye krav i forhold til bæredygtighed, sundhed og kvalitet. Primetime har årelang erfaring med kommunikation i forskellige dele af den danske fødevaresektor. Vi hjælper alt fra producenter og detailkæder til restauranter, platformvirksomheder og fødevare-apps. Og vores indsatser strækker sig helt fra kommunikationsstrategier og kampagneindsatser til politisk interessevaretagelse og presserådgivning.
Se mere af vores arbejde
Tech & digitalisering
Tech og digitale løsninger bliver en stadigt større del af vores hverdag. Det gælder både, det udstyr vi kan købe, og de nye løsninger, vi skal bruge i kontakten med det offentlige. Der er allerede mange forskellige aktører og produkter på banen, og der kommer hele tiden flere til. Primetime rådgiver private brands inden for hardware og software om, hvordan de skiller sig ud på markedet. Og vi rådgiver offentlige myndigheder om, hvordan de kan gøre danskerne mere digitale. Og mere sikre.
Vi bruger alle PR-, kommunikations- og marketingdiscipliner til at skære igennem støjen og sætte både større samfundsagendaer og skabe synlighed omkring enkelte brands og produkter.
Se mere af vores arbejde
Byggeri & byernes forvandling
Urbanisering og omdannelsen af vores byer er en af de megatrends, der berører flest danskere. Området har høj politisk bevågenhed og er samtidig stærkt reguleret.
Det handler ikke kun om at bygge det rigtige, men også om at gøre det i tæt dialog med sine omgivelser. Vi har dyb indsigt i de politiske dynamikker og kommercielle interesser, der er på spil i større byggeprojekter. Vi kan hjælpe med alt fra strategien til konkrete aktiviteter, der til sammen skal øge muligheden for opbakning i stedet for modstand fra politikere, borgere og interesseorganisationer.
Se mere af vores arbejde
Realdania: Isfjordscenter
Det offentlige Danmark
Effektiv og målrettet kommunikation fra det offentlige er essentiel for at nå ud til den enkelte borger, når komplekse budskaber skal formidles. Det gælder især, når tingene forandrer sig, og borgerne skal vænne sig til noget nyt og måske ændre adfærd.
Primetime har gennem flere årtier været et af de bureauer, der har udarbejdet flest offentlige holdnings- og adfærdskampagner. For en lang række forskellige styrelser, kommuner og ministerier. På tværs af sektorer og fagområder udarbejder vi adfærdskampagner fra a-z med op til hele Danmarks befolkning som målgruppe.
B2C & retail
Sundhed for alle
God kommunikation om sundhed er både afgørende for den enkelte patients velfærd og for at skabe positive forandringer i sundhedssektoren. Vi har indgående kendskab til det danske sundhedsvæsen og de forskellige aktørers ansvar på tværs af den offentlige og private sektor. Vi bruger vores viden til at skabe sundhedsmæssige forandringer hos befolkningen med øje for, at sundhed kan være et ømtåleligt emne, og nogle patientgrupper kan være svære at nå. Vi hjælper også organisationer, der ønsker at opnå indflydelse på den sundhedspolitiske dagsorden, eller øge deres omdømme overfor omverdenen.