Coca-Cola
Coca-Cola Energy
Eventlancering
Da Coca-Cola lancerede energidrikken ”Energy”, stod Primetime for at skabe opmærksomhed om det nye produkt – fra idé til eksekvering.
Karaoke-hypen var på sit højeste, og vi inviterede derfor målgruppen til at komme og give deres bedste bud på en fortolkning af alt fra Burhan G til Céline Dion. Med hjælp fra to store influencers, Sus Wilkins og Nicholas Kawamura spredte lanceringen sig til de sociale medier, hvor den nye energidrik fik en flot modtagelse. Desuden optrådte Skinz, der fik alle til at synge og danse på Kayak Bar.
foto: Lisbeth Hjorslev
foto: Lisbeth Hjorslev
foto: Lisbeth Hjorslev
foto: Lisbeth Hjorslev
foto: Lisbeth Hjorslev
foto: Lisbeth Hjorslev
foto: Lisbeth Hjorslev
foto: Lisbeth Hjorslev
foto: Lisbeth Hjorslev
foto: Lisbeth Hjorslev
øvrige cases