services

 

Rekruttering &
Employer Branding

Når man skal skabe en stærk rekrutteringskampagne, skal man have flere ting for øje: Hvem er målgruppen, hvad skal de vide, hvordan kan vi fortælle dem det, og hvordan driver vi konkret og ønsket adfærd? I Primetime arbejder vi for både private virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder, der ønsker at styrke deres brand og øge deres rekrutteringsmuligheder.

Primetimes systematiske tilgang til analyse og indsigter gør det muligt at skabe et stærkt strategisk grundlag for rekrutterings- og employer branding-kampagner. Ved at identificere målgruppen, kundens særlige plads i markedet og de mest relevante budskaber, skaber vi kommunikation, som på effektiv vis appellerer til de mennesker, vi gerne vil tiltrække.

Casper Hyldekvist Managing partner

Kampagner

Kampagner kan være store som små. De kan informere, flytte holdninger eller sågar ændre adfærd. Og de kan handle om alt fra sundhed til sikkerhed og energibesparelser til e-handel. Kampagner i Primetime bygger på menneskelige indsigter. På hvordan vi tænker og handler – særligt når vi ikke er rationelle. Sådan gør kommunikation en forskel. Med udgangspunkt i målgruppen, på relevante kanaler og med en kreativ tilgang, som får os til at stoppe op.

Line Deleuran Partner & Director, Campaign & Public Sector

PR & Krisehåndtering

Vi ved, at forventningerne til brands er større i dag end nogensinde før. Brands skal tage ansvar, skille sig ud og gøre en forskel. Vi hjælper vores kunder med netop det. Fra de spæde skridt i udformningen af en effektfuld strategi til afholdelse af events, eksekvering af PR-aktiviteter og udvikling af indhold, som skaber synlighed. Vi sikrer samspillet mellem medier, journalister, brands og modtagere – både når de gode historier skal ud over rampen, og når I møder modstand i markedet.

Casper Hyldekvist Managing Partner

Digital & Social

Vi ved, at forventningerne til brands er større i dag end nogensinde før. Brands skal tage ansvar, skille sig ud og gøre en forskel. Vi hjælper vores kunder med netop det. Fra de spæde skridt i udformningen af en effektfuld strategi til afholdelse af events, eksekvering af PR-aktiviteter og udvikling af indhold, som skaber synlighed. Vi sikrer samspillet mellem medier, journalister, brands og modtagere – både når de gode historier skal ud over rampen, og når I møder modstand i markedet.

Jakob Høegh Partner & Director, Branding & Marketing

Public Affairs

Public Affairs handler om at sikre de bedste rammevilkår for jeres virksomhed eller organisation. Det kan være ny regulering, der skal hindres eller eksisterende lovgivning, der skal ændres. Vi hjælper med alt fra den indledende politiske analyse til den konkrete plan for, hvordan I trænger igennem med jeres dagsorden. Og så stiller vi vores netværk til rådighed, så vi sikrer en god dialog med relevante politikere, myndigheder og interessenter.

Alexander Grandt Petersen Director, Public Affairs & Insights

Koncept & Design

Kreativitet er svært at sætte på formel. Nogen udfordringer løses bedst med et indsigtsfuldt koncept, andre med forførende design. Det er derimod veldokumenteret, at kreativitet virker. Vi vil gå så vidt til at sige, at god kreativitet er et af de mest potente værktøjer til at få sit budskab frem i det 21. århundredes støj.

Rasmus Frimand Jensen Partner & Creative Director

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Productions

Film gør en forskel. Det mener både vi og vores kunder, for hvem videoproduktion udgør en stadig større del af mediestrategien. Som en del af vores kreative afdeling har vi derfor vores eget in-house filmteam, Primetime Productions, som selv løfter størstedelen af vores produktioner. På større opgaver trækker vi på vores gode netværk af instruktører, fotografer, lyd og lys for at hjælpe produktionen det sidste stykke over målstregen.

Toke Christensen Chief Creative Producer

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Finansiel Kommunikation

Tillid og præcision i kommunikationen er to helt afgørende parametre, når der skal kommunikeres til de finansielle markeder. Vi har omfattende erfaring med at tilrettelægge og håndtere kommunikation i forbindelse med fusioner og andre M&A-aktiviteter, også i sager med stor politisk og samfundsmæssig bevågenhed. Budskabstræning forud for investormøder og regnskabsfremlæggelser, udarbejdelse af årsrapporter og ESG rapportering er blandt andre kompetencer i vores team.

Casper Hyldekvist Managing Partner

Indsigt & Adfærd

I Primetime arbejder vi ikke med gætterier, gisninger og andre fiksfakserier. Vi udarbejder analyser og datapunkter om adfærd, som understøtter, skærper og skaber nye forståelser. Kun med veldokumenteret viden kan vi kalde indsigter for menneskelige og meningsfulde. Vores viden kan manifestere sig både i en rapport eller som grobund for en hel kampagne.

Anna Selfort Hartz Senior Advisor

Alexander Grandt Petersen Director, Public Affairs & Insights

Generation Z (1997-2013) er indflydelsesrige, toneangivende, og så har de meget på hjerte. Deres mening og adfærd er afgørende, men det kan være svært at skabe indhold, som taler direkte til den unge målgruppe, og som resonerer hos dem. Derfor har Primetime oprettet et ungepanel med panelister fordelt på hele landet og med spredning på relevante demografiske baggrundsvariable. Gennem fokusgrupper, spørgeskemaer og interviews tager panelisterne stilling til alt fra kommunikationsbudskaber til kreative kampagneløsninger. Her får vi viden om opfattet relevans, appel og forståelse af budskaber. Ved at inddrage ungepanelet i vores kampagneprocesser lærer vi løbende endnu mere om, hvordan vi udvikler god, målrettet og effektiv kommunikation.

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Medietræning

Et interview er ikke en samtale. Det er din mulighed for at levere det budskab, der tjener din organisations interesser bedst. Også i en presset situation, hvad enten du står foran et kamera eller medvirker i et skrevet interview. Primetime er nok det bureau i Danmark, der de seneste 20 år har trænet flest erhvervsledere og toppolitikere i, hvordan de præsterer bedst muligt, når de skal levere deres budskaber.

Casper Hyldekvist Managing Partner

Brænd igennem med dine budskaber

Budskabstræning, når krisen rammer

Kommunikation på kanalens præmis

Fængende tekster, grammatik og struktur

Motiver og sæt retning

People & Co.

Det kræver tid, ressourcer og netværk at finde de rigtige medarbejdere. I samarbejde med Rald & Co. hjælper vi i hele rekrutteringsprocessen. Fra A-Z. Vi kender branchen, og vi stiller både vores kapacitet og kanaler til rådighed.

Casper Hyldekvist Managing Partner

Henriette Rald Rald & Co. 

Brænd igennem med dine budskaber

Brænd igennem med dine budskaber

Brænd igennem med dine budskaber

Folkemødet

Primetime har været med siden Folkemødets begyndelse i 2011. Derfor har vi stor erfaring med at skræddersy de bedste løsninger og give vores kunder den bedste folkemødeoplevelse. Ved at trække på vores kompetencer, erfaring og netværk kan vi hjælpe med alt fra konceptudvikling til eventafvikling. Og så har vi en af de mest centrale placeringer på Folkemødet – lige ved Allinge Røgeri med udsigt over Østersøen.

Vil du høre mere? Kontakt  Advisor, Nicoline Slosarich, eller Managing Partner, Casper Hyldekvist, for en uforpligtende snak om, hvordan I får mest ud af Folkemødet

Casper Hyldekvist Managing Partner

Nicoline Slosarich Lead Advisor