Et spørgsmål

om tillid

 

Tillid er en variabel med konstant efterspørgsel

Derfor måler og monitorerer vi den. Vi har modeller og metoder, der hjælper dig med at etablere, vække og styrke den indad og udadtil. Og vi udgiver hvert år vores Tillidsbarometer, hvori trykket i samfundets luftlag afrapporteres – i øvrigt også tilliden til journalister og kommunikationsfolk.

EN MÅLING PÅ TILLIDEN I DANMARK

Tillid binder samfund sammen. 
Tillid er en forretningsmæssig forudsætning og en enestående ressource for organisationer og virksomheder.

tillidsbarometer

Med vores Tillidsbarometer præsenterer vi indsigter om danskernes tillid til hinanden, til det danske samfund og til de bærende samfundsinstitutioner.

Rapporten udgives årligt og er til fri download og brug.

edelman

Primetime er Edelmans danske partner og repræsentant. Gennem vores mangeårige samarbejde med Edelman har vi opbygget en dyb forståelse for, hvordan tillid øver indflydelse på menneskers opfattelse af verden og ikke mindst, hvordan det påvirker oplevelsen af den kommunikation, som vi modtager. Forstår man denne præmis, så forstår man de muligheder, der er for at skabe de rigtige samtaler.