digital, activation & content

junior digital media planner

 

Primetimes digitale afdeling har vokseværk. Derfor søger vi en digital media planner til vores team Digital, Activation & Content. Stillingen er for dig, der har interesse i og erfaring med mediestrategi, opsætning og eksekvering af digitale annoncer og målgruppeindsigter.

Forestil dig et arbejde,

hvor du rådgiver og hjælper myndigheder og private virksomheder med at komme ud over rampen – gennem den rigtige marketingstrategi, en god målgruppeforståelse og de mest effektive kanaler. Et arbejde, hvor du er omgivet af gode og skarpe kollegaer i et både hyggeligt og fagligt udfordrende arbejdsmiljø. I et af Danmarks største kommunikationsbureauer, der er i vækst, og hvor du får 50+ kollegaer, der alle brænder for god kommunikation og marketing.

Det job står klart til dig hos Primetime. Ja, faktisk står vi netop nu og mangler dig i vores digitale team, der bl.a. varetager indrykning af kommunikationskampagner på digitale platforme.

arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af mediestrategi og -planer i tæt samarbejde med resten af det digitale team

  • Opsætning og aktivering af digitale annoncer i fx Facebook Business Manager, Linkedin Campaign Manager og Google Ads

  • Løbende tilpasning og optimering af marketingaktiviteter

  • Mødedeltagelse med fokus på mediestrategi og optimering af medieindsats

  • Projektledelse af digitale marketingindsatser

  • Afrapportering og evaluering af medieindsatser

Vi søger, dig som…

  • læser en relevant videregående uddannelse indenfor kommunikation og marketing

  • har generel interesse for digital marketing

  • har erfaring med Google Ads, Facebook Business Manager og måske Google Data Studio

  • måske har prøvet at lave medieoplæg/-planer

  • er både sød og skarp, og god til at samarbejde med mange mennesker på tværs af opgaver

  • er studerende og formegentlig i slutningen af din kandidat

Det er en fordel, hvis du har erfaring fra fx et mediebureau, digital performance bureau eller lignende.

Stillingen er tidsbegrænset til 15 timer per uge. Det er en forudsætning, at du er aktivt studerende.

Send meget gerne en kort ansøgning og CV senest den 28. februar 2022. Vi afholder samtaler løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte:

Jakob Høegh Head of Digital, Activation & Content