Oprustning i Creative

5 nye ansigter i den kreative afdeling

 
I løbet af de sidste par måneder har vores kreative afdeling været så heldige at byde fem nye medarbejdere velkommen til holdet.

SOFIE BOSACK
Sofie arbejder som Lead Creative, hvor hun primært sidder med konceptudvikling.

Sofie har en professionsbachelor i Grafisk Kommunikation fra Skolen for Visuel Kommunikation i Haderslev, og efterfølgende har hun også gået på reklamelinjen. Derudover har hun arbejdet 4,5 år hos Kunde & Co som Art director, hvor hun sad med konceptudvikling og designopgaver. Inden hun kom til Primetime arbejdede hun senest hos Noa Health.

Jeg ville gerne arbejde hos Primetime, da jeg blev tiltrukket af den gode og sociale kultur og det kreative ambitionsniveau

ANNA ELLEN DIETZ
Anna har en bachelor i Interaktivt Design fra Danmarks Medie- & Journalisthøjskole. 

Ved siden af studiet har hun arbejdet som studentermedhjælper hos Psykiatrifonden og været i praktik hos Hello Monday. Her fik hun erfaring med alt fra SoMe opslag til animerede explainer videoer og tryksager – nogle kompetencer hun har taget med sig til hendes stilling som Art Director hos Primetime.

 

Jeg fik hurtigt et indtryk af, at Primetime er en arbejdsplads hvor der er et stærkt socialt sammenhold, hvilket betyder meget for mig.

Primetime har fokus på kampagner som er purpose-drevne, hvilket giver mit arbejde mening. Der er fokus på professionalisme og ansvar som nyuddannet, hvilket er vildt fedt!

TOKE CHRISTENSEN
Toke kommer med en 
baggrund som Cand. Comm i journalistik og har de seneste 10 år arbejdet som selvstændig i hans eget produktionsselskab, hvor han både har været ansvarlig for projektstyring og filmproduktion. 

Derudover har han arbejdet som tv-journalist, været freelance journalist i Shanghai samt arbejdet på et kommunikationsbureau.

Jeg har hørt godt om Primetime fra bekendte, og jeg ved at Primetime er inde i en spændende udvikling, hvor de udover at vokse på antal medarbejdere også har en klar ambition om at løfte det kreative niveau. Også når det kommer til filmproduktion, som er mit primære område.

Siden min ansættelse er jeg kun blevet bekræftet i, at Primetime er et sted med dygtige kreative, som jeg kan lære meget af og forhåbentligt give en masse igen.

SUNE OVERBY
Sune arbejder i vores kreative afdeling som Chief Creative.

Med sig i bagagen har Sune en bachelor i kreativ kommunikation fra Danmarks Medie- & Journalisthøjskole. Derudover har han arbejdet på forskellige reklamebureauer, som konceptuel kreativ. Sune har arbejdet meget med ’storydoing’, hvilket betyder, at man skaber kampagner, som gør noget frem for bare at love noget. Inden Sune kom til Primetime, var han senest hos podcast platformen Podimo, hvor han sad i en global stilling og var med til at opbygge brandet og lancere nogen af deres største podcast-satsninger.

Jeg ville gerne arbejde hos Primetime, da Primetime står et interessant sted i branchen, og jeg kan se en masse muligheder for, at vi får endnu bedre fat i det mere kommercielle i samspil med de mere etablerede kompetencer, vi også har i huset.

SEBASTIAN ØSTGAARD
Sebastian er Senior Art Director og arbejder med konceptuelle opgaver på forskellige kampagner.

Sebastian er uddannet fra skolen Hyper Island i Stockholm på programmet Interactive Art Direction. Sebastian har tidligere arbejdet som Art Director hos Accenture Song (tidligere Hjaltelin Stahl), og senest har han været hos Signify – et digitalt bureau – hvor han udviklede kampagner og content for diverse kunder.

Jeg ville gerne arbejde for Primetime, fordi jeg har fulgt udviklingen kreativt tæt hen over de sidste par år. Her er den kreative afdeling vokset og vokset. Det kreative niveau har udviklet sig rigtig meget, og det var for spændende til at jeg kunne sige nej til at blive en del af det.