digitaliseringsstyrelsen

cyberhotline for digital sikkerhed

KENDSKABS- OG ADFÆRDSKAMPAGNE

Det er ikke altid let at undgå digital svindel. Nogle gange bliver vi i tvivl, andre gange er skaden allerede sket. Og hvem ringer man så til? Formålet med kampagnen er at udbrede viden om Digitaliseringsstyrelsens hotline for digital svindel, så borgere og virksomheder er klar over, hvor de kan få råd og vejledning.

målgrupper

VIRKSOMHEDER

Vi kender det alle sammen. Fakturaen skal bare lige betales. Den ser god nok ud, men så bliver man alligevel lidt i tvivl. For at ramme kampagnens ene målgruppe – virksomhederne – har vi produceret en film om netop det. 

BORGERE

For at skærpe opmærksomheden om digital svindel i kampagnens anden målgruppe – borgerne – har vi produceret en film om livets store spørgsmål. Og om tvivl ikke mindst. 

taktisk spor

For at supplere kampagnens to bærende film, har vi produceret et understøttende, mere taktisk spor til både virksomheder og borgere. Opmærksomheden fanges ved hjælp af velkendte situationer og tydelig call-to-action med fokus på, hvad man bør gøre, hvis man oplever digital svindel.