min a-kasse
kun for dig
REKRUTTERINGS- OG IMAGEKAMPAGNE
Min a-kasse er en af de ældste a-kasser I Danmark. Men der er mange konkurrenter på markedet, og der er er ikke nok, der kender til min a-kasse, eller bliver medlem af a-kassen.
Dette ønskede a-kassen at lave om på.
Kampagnen bygger på den konceptuelle linje ”Kun for dig” og viser, igennem 8 korte hero-film, forskellige mennesker der udøver særlige hobbyer. Dette greb er brugt for at vise, at Min a-kasse er en a-kasse med medlemmer, der er mere end kun deres job, og dette rummer a-kassen også.
Derudover har Primetime bistået Min a-kasse med deres visuelle identitet, logo og hjemmeside samtidig med at vi har udviklet en række ikke-kampagne-relaterede indsatser for a-kassen, som også har fokus på kendskab og rekruttering, samtidig med at Primetime har udviklet en del kommunikation til intern brug i virksomheden.
designguide
designguide
designguide
øvrige cases