Nye ansigter i Primetime

Rikke Harbel

Lead Advisor

Anna Selfort Hartz

Lead Insight Advisor

 

Den 1. februar fik vi to nye ansigter i Primetime, Rikke og Anna.

Rikke Harbel er tiltrådt som Lead Advisor i vores Campaign-team, hvor hun nu sidder med rådgivning, projektledelse og strategi for en bred række af vores offentlige og private kunder.

Rikke er uddannet kommunikatør fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og ’creative business’ fra Hogeschool Utrecht i Holland. Hun har yderligere specialiseret sig på Contentlinjen med uddannelse i alt fra brand- og contentstrategi til jura og medieindkøb.

Med sig kommer hun fra en stilling som rådgiver og projektleder hos Kompas Kommunikation. Her har hun stor erfaring inden for strategiudvikling, og har drevet kampagner for bl.a. styrelser og en række af landets største medicinalvirksomheder. Noget vi i Primetime, ser meget frem til at trække på.

Derudover har Rikke erfaring med presse, SoMe og afvikling af events fra sin tid på Det Kongelige Teater.

Jeg har altid haft et godt øje til Primetime, som jeg ser som et ambitiøst bureau med mange skarpe kompetencer, og som står bag en række inspirerende og iøjefaldende kampagner, der gør en forskel. Jeg glæder mig til at bidrage med al min erfaring, og blive en del af et spændende team.

Anna Selfort Hartz er tiltrådt som Lead Insights Advisor i Public Affairs & Strategy-teamet. Her skal hun stå for en bred række af opgaver, der bl.a. indebærer målgruppeundersøgelser, analyse og indsigter for offentlige og private kunder.

Dette er noget Anna har stor erfaring med og kompetencer inden for qua sin baggrund fra researchfirmaet Maple, hvor hun sad som seniorkonsulent og projektleder. Her udviklede hun målgruppeindsigter og strategier for mange forskellige typer af kunder – alt fra kunst- og kulturbranchen til den finansielle sektor.

Derudover er Anna uddannet antropolog fra Københavns Universitet og har i den forbindelse lavet feltarbejde i bl.a. Iran, Holland og Sverige.

For mig er kommunikation allerbedst, når det er baseret på veldokumenteret viden om de mennesker, man taler til. Jeg glæder mig til at hjælpe Primetime med at komme endnu tættere på de mennesker, som vi hjælper vores kunder med at forstå og kommunikere til.

Vi har meget at lære af Anna og Rikke, og vi er glade for at have dem med på holdet.