styrelsen for patientsikkerhed
tryg ældrepleje
oplysningskampagne
At kunne modtage pleje på et plejehjem eller i sin egen bolig er en af grundpillerne i velfærdssamfundet. De ældre, der modtager denne pleje og omsorg, har ofte ikke noget valg, og må af nødvendighed acceptere, at de har behov for hjælp. Vi må kunne stole på, at disse borgere får pleje, omsorg og hjælp på den bedst mulige måde. Det handler i bund og grund om tillid.
Primetime har stået for en informationskampagne for Styrelsen for Patientsikkerhed, der havde til formål at udbrede kendskabet til muligheden for at indgive en bekymring til Styrelsen for Patientsikkerhed samt en ny digital løsning til samme. Vi har udviklet samtlige kampagneelementer – alt fra strategi, kreativt koncept, opbygning af Facebookside, annoncer, interessentinddragelse og afholdelse af webinar, indhold til sociale og digitale medier, udvikling af trykfiler til distribution på landets plejehjem og hos interessenter.
øvrige cases